Professionell service på avtalad tid. Självklart. Men det nöjer vi oss inte med på EP Service. Inbyggt i vårt varumärke ligger ett leende. Vi har en uttalad vision att det ska vara trevligt, okomplicerat och enkelt att ha med oss att göra. Från första kontakten via mail eller telefon till utförd service.
Att vi får fler och fler kunder inom servicesidan har säkert med vår professionalism att göra. Men att våra kunder stannar kvar hos oss är säkert också personligt!
EP-Service erbjuder service för den gemensamma tvättstugan.
Som fastighetsägare eller husvärd kan du lugnt lämna över ansvaret till EP Service. Allt du behöver göra är att kontakta vår kundmottagning och berätta vad som ska åtgärdas. Resten ordnar vi.
Vi försöker också hela tiden hålla hyresgästen uppdaterad. Ett textmeddelande går ut till det angivna mobilnumret så fort vi tagit emot uppdraget från er fastighetsägare.
Vi kontaktar hyresgästen, bestämmer när vi ska komma och sköter all övrig kommunikation tills uppdraget är slutfört. Vår service- och leveranspersonal har stor erfarenhet att möta människor i sitt arbete. Vi är lika noga att ge tydliga besked, liksom ett vänligt och personligt bemötande, till dina hyresgäster som vi är till dig som kund.
Vi vet av erfarenhet att hyresgäster uppskattar ett sådant professionellt och personligt bemötande. För oss är det självklart; vi representerar ju också dig när vi utför service.